© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 3

27 september 2015

Nieuw Woensel 5 - Tivoli 2 (4-5)

Door onze redacteur Pascal Janssen In een duel dat wij voor rust duidelijk domineerden trokken we na een mindere tweede helft toch aan het langste eind. De thee werd genuttigd bij een verdiende 3-1 voorsprong. Petje opende de score met een (niet zo) ziedend schot dat door de gelegenheidskeeper zijn vingers glipte. Marc zette ons via 2 op waarde geschatte dieptepassjes van Stubbske en Petje op 0-3. Stubbske strooide nog heel wat meer mooie passjes maar helaas stond het vizier niet altijd op scherp bij onze jarige job. Een onterechte penalty bracht de tegenstander enigszins terug in de wedstrijd. In de tweede helft werd het al snel gelijk. De erg fysiek spelende spits van Nieuw Woensel gooide Beekie tegen de grond en verschafte zich zo een vrije doortocht, natuurlijk had de scheids deze overtreding niet gezien. Dennis dacht dat een schot uit de tweede lijn langs ging maar helaas werd het zo 3-3. Marc kwam terug in het veld en scoorde er nog twee, een op aangeven van Petje en een uit een andere dieptepass. Tussendoor maakte Nieuw Woensel er ook nog  een. We sleepten de winst toch uit het vuur. De fysieke spits gooide nog eens een gemene elleboog er tegenaan bij Pasje, die schreeuwend van frustratie, boosheid en pijn aan zijn ribben bleef liggen.   Hard gewerkt allemaal en enigszins fortuinlijk door allerlei ballen op de paal en een paar goede reddingen van Dennis. Bam! De eerste punten zijn binnen.
2015-16 2015-16